2319 keer bekeken

Vakantie

• donderdag 30 juli 2009 @ 18:30
    #
    reactie op (#) Caniskoppie
  • donderdag 30 juli 2009 @ 17:59
    #
    reactie op (#) BenKaldorei
    Hij vindt het geweldig! Niets zieligs aan hoor, sinds hij die wagen heeft is hij weer helemaal vrolijk en blij en alert.
    En op zijn manier holt hij met de andere honden mee, dat vindt hij prachtig om te doen.
  • donderdag 30 juli 2009 @ 17:39
    #

Och schattig en zielig tegelijk.

Loki's Lair | De hulp van edelstenen
  • donderdag 30 juli 2009 @ 17:12
    #
    Jedi in zijn racewagen!
  • donderdag 30 juli 2009 @ 17:08
    #
    We hielden het droog!
    Net dan hoor, het spetterde toen ik van huis reed maar toen ik bij de Rijn aankwam was dat net opgehouden. Mijn vriendin kwam een paar minuten later aan, en we hebben lekker gewandeld met alle honden. Drie van de vier de Rijn nog even in gejaagd (oude Tico had in een half dood konijn liggen rollen, bah!), en ze toen op het grote grasveld een poosje droog laten lopen.
    Ineens werd het donker en zat er een natte spetter op m'n jas, dus hebben we de honden weer uitgegespt (één van haar honden loopt in een speciaal rolwagentje) en ingeladen, en zijn zodoende weer droog thuisgekomen.
    Is ook wel eens leuk!
  • donderdag 30 juli 2009 @ 14:47
    #
  • donderdag 30 juli 2009 @ 10:38
    #
    Haha, in mijn auto liggen paraplu's en een zonneklep, een regenpak en zonnebrandcrème! Je weet het maar nooit hier, dus ik als slimme meid ben overal op voorbereid.
    Heel slim dus, dat ik laatst in mijn zomerjekkie met de honden ging wandelen, en op een kwartier van de auto in een enorme plensbui verzeild raakte...
    Best kans dat dat zometeen ook weer gebeurt, want het is best warm dus niet echt regenpakkenweer, maar de donkere luchten beloven wel flink wat nattigheid!
    Nou ja, thuis zijn handdoeken en droge kleren genoeg!
  • woensdag 29 juli 2009 @ 23:43
    #

Ja ik heb altijd een paraplu EN een zonnebril in mijn tas als ik op reis ga, zo is Nederland. :P Ik heb ook maar een halve Wajong, ben 50% afkeuerd, dus ik mag het naast die krappe 490 euro per maand verder ook uitzoeken, want geen baas die me voor die andere 50% aanneemt natuurlijk. Ik zou me eigenlijk moeten laten herkeuren, want feitelijk kan ik de laatste maanden bijna niks meer, op wat licht huishoudelijk werk na dan soms. De zware dingen doet mijn partner, die helaas ook nog eens fulltime werkt, dus dubbele lasten heeft zo... :-(

• woensdag 29 juli 2009 @ 23:16
    #
    Ach, ik heb gedeeltelijk WAO en verder niets, WW stopt na zoveel tijd en dan mag je van de lucht leven...
    Maar Rob heeft wel een volledige baan, en hij is nu thuis. Het meeste klussen doet hij dus ook, ik ben lichamelijk niet zo'n kei dat ik maar steeds ladders op en af ga hoor!

Vandaag was het wel heel benauwd ja, vies plakkerig weer.
    Ach, morgen regent het vast wel weer! ;)
  • woensdag 29 juli 2009 @ 20:39
    #

Als Wajonger (uitkeringtrekker) heb ik geen besef van tijd, het is altijd vakantie en tegelijk nooit. ;) Maar de Vierdaagsefeesten doen mij altijd het gevoel geven dat het zomer is en dat gevoel ik heb wel gehad dus dat was wel leuk... maar nu mag het snel herfst worden en af gaan koelen, want wat heb ik het benauwd zeg! :W Succes met de klusseritus daar! :)